Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 12.08.2011, 21:33
zampy zampy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.07
Sijainti: Kihniö
Viestit: 129
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hojo Näytä viesti
en itse alkanut puhaltaan.helpommalla pääsee kun vein puhallutukseen,huomenna ehkä puhallus jos on keliä.mitä suosittelette pohjamaaliksi runkoon meietin epoksia tai panssari maalia.ja sisälle joku kotelosuoja?vai.
sinkkimaali alle ja sit välimaali ja siihen pinta niin avot, about 250 myytä!
Työmaalla maalataan näin satamiin meneviä nostimia ja ei ruostu. Teknokselta ainakin löytyy tota sinkki maalia tais olla teknozinc 90 nimistä ja 2komponentti tavaraa. Toki muillakin valmistajilla on tuota maalia esim. jotun
Näin ainakin itse lähtisin koittaan!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hiekkapuhallus.. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2 12.01.2011 14:07
M: Hiekkapuhallus laiteet offipete O/M/V Muut 2 09.12.2007 18:06
Hiekkapuhallus ja painepesuri? freddie Tekniikka & Jutustelu 12 07.04.2007 15:04
Rungon hiekkapuhallus JERKKU O/M/V Muut 2 05.03.2006 22:13
Vesi + hiekkapuhallus? Päksi Tekniikka & Jutustelu 12 12.04.2005 23:43


Sivu luotu: 20:45 (GMT +2).