![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei pitäs mihinkään napaan tulla jatkuvaa virtaa, ennekuin laitat parkit päälle, ja tilanteen pitäisi pysyä samana parkeilta ajovaloille siirryttäessä.
Voisi johtua ehkä myös huonosta maadoituksesta ![]() Elikkä katsot ko. kuvasta, mihinkä napaan pitäisi mitäkin tulla, ja mittaat ne: Tarvitset yleismittarin, joka laitetaan mittaamaan= DC asteikolle, tahikka perus valokynä hoitaa saman. (muista kytkeä ensin yleismittarista, tai valokynästä mustan maahan, maa siis auton runkoon puhtaaseen metallipintaan ![]() Ja siitä vaan napa kerrallaan mittaat mitä tulee mihinkin. Eli laitat autosta ko. toiminnon päälle, ja mittaat mihin napaan tulee. Sen jälkeen vaihdat vain johdot tarvittaessa oikeille paikoilleen pistokkeessa/vedät uudet auton sulakerasiasta. siis auton pistokkeessa. ![]() ![]() Liekkö ollut tarpeeksi hyvin/yksinkertaisesti selitetty???, mutta jatketaan, jos tarvetta ilmenee. ![]() Kytkentäkaavio: http://www.autosahko.suntuubi.com/?cat=11 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ vetokoukun "pudotus" alemmas ja sähköt 24V->12V | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 43 | 06.06.2014 13:21 |
Pajeron (-88) vetokoukun pultit | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.08.2010 07:37 |
Ostettu SA vetokoukun tai vastaavan | juba | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 14.03.2010 20:28 |
Vetokoukun irrotus | MattiH | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.11.2008 19:33 |
Vetokoukun "painoista" | pee | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 13.05.2005 22:24 |