Rustataanpas vähän juttua tuosta omasta kulkineesta. Elikkäs viime syksynä ostin tämmösen hiluksin joka oli aikalailla vakio kuosissa.
Alkuun oli käynnistyvyyden kanssa pikku ongelmia ku veteli ilmoja syöttö pumpunkannen läpi tulevan kaasutaakin juuresta. O-rengas oli hapantunu ja vähä jännästi syöpyny sekin taakin reikä. Tilanne korjautui liteacen pumpun kannella ja uudella o-renkulalla.
Taka kardaanin ristikkokin oli ajettu melko loppuun, neulat oli karisseet pois ja kupitkin kuluneet paikoitellen puhki. Piti melkoista meteliä kun koe ajoin autoa
Etu kardaanista oli tuplanivel perinteisesti kappaleina ja tämä korvattiinkin lyhennetyllä hoojiin kardaanilla.
Etuakseli tursasi öljyä joka reijästä pihalle, käytin kokonaan sen alta poissa, vaihtelin tiivisteitä, oikaisin jousipetejä vähän ja tein toiset reijät peteihin, nyt etuaksulaa saa siirrettyä tarvittaessa 5cm eteenpäin.
Tämmönen säädettävä ohjausvarsi tuli ohjaustehostin paketin mukana.