Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 19.06.2011, 21:14
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Thumbs down

Lait ja pykälät ei ole kaikkille samat


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
Eikös se Kailajärvi ole samanlaisen kuvion pyörittämisen takia linnassa
Nämä meidän superhessut nauttivat tässä vähän suuremman mittakaavan bisneksessä
ns. riippumattomuudesta/koskemattomuudesta kun se on tehty EU:n ja IMF:n siunauksella,
johon jäsenvaltioilla ei ole VALITUSOIKEUTTA

Saa nähdä kuitenkin kenelle jää viimeiseksi se MUSTAPEKKA kouraan.
Veikkaan veronmaksajille.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 19.06.2011 21:19
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"Totuus Pentagonista" MikaH Chit-Chat 10 17.05.2011 22:37
Karu totuus SamppaFIN Jokes 0 25.11.2002 17:28
Totuus Kekkosesta! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 29.10.2002 21:48
Totuus Laskos Jokes 0 11.10.2002 13:40
Totuus Euroviisuista! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 14.06.2002 02:32


Sivu luotu: 10:53 (GMT +2).