Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 25.05.2011, 22:01
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Pitää muistaa murikan "carrier break", eli otitko varmasti oikean murikan? D44:ssä 3.73 ja siitä harvempi välitys vaatii eri murikan kuin 3.92 ja siitä tiheämpi.

Veikkaisin että sulla on tullut väärä murikka. Eroa siinä lautaspyörän sijainnissa suhteessa pinioniin on muistaakseni jotain 3-4 millin luokkaa. Jollain asiallisesti koneistetulla spacerillä murikan ja lautaspyörän väliin toki siitäkin voisi selvitä.. Tuskin se kestävyyteenkään kauheasti vaikuttaa?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hiacen lukkoperän kiristäminen Tekniikka & Jutustelu 18 19.11.2013 07:57
Lukkoperän korvaaja??? Tekniikka & Jutustelu 13 06.12.2007 16:21
Lock Right -lukkoperän öljyt?? akke Tekniikka & Jutustelu 2 22.10.2006 17:47
Mitä huomioida porttaalien asennuksessa ???? Tekniikka & Jutustelu 3 03.02.2006 10:47
Lukkoperän lisäaine Yleiset 3 03.02.2004 19:07


Sivu luotu: 21:30 (GMT +2).