![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#38
|
|||
|
|||
|
Se on Toyota miehillä aina sama väite, "ollu 50 tojotaa ja paras on."
Onhan se kun ei paremmastakaan ole tietoa.Itse en kyllä allekirjoita topicin väittämää, vaikka Toyota on tässäkin taloudessa ollut useampia. Mutta paremman puutteessa. ![]() Noh, ei herneitä. ![]() Kaikki ajakoot millä ite tykkää! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| paras paukku | tjl | Chit-Chat | 77 | 12.10.2007 22:50 |
| Paras grillimakkara | JakeHammer | Chit-Chat | 95 | 16.07.2007 06:35 |
| Paras metsäauto | Discovery | Tekniikka & Jutustelu | 41 | 20.08.2005 17:29 |
| Paras safarirengas? | Julle | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 03.08.2005 06:07 |
| Microsoft on paras! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:25 |