Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 17.05.2011, 18:10
DarkestMessiah:n Avatar
DarkestMessiah DarkestMessiah ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 23.10.09
Sijainti: Ylistaro, Finland
Viestit: 514
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lacrits68 Näytä viesti
moi!

Mitä v***ua??? täältä ei saa kyypakkauksia ku receptillä ja lekurillä käynti on ainoa tapa saada resepti. lekuri velottaa 30€/käynti!

Saako noita kyypakkauksia ilman reseptiä Suomesta?

//Janne
Kyl noita ainaki viime kesänä sai ostella vaikka säkkikaupalla ja ihan ilman reseptejä.
__________________
Suzuki = Way of Life!
'97 Subaru Legacy Outback
'99 Citroën Xantia Break 2.0 16V AT
'82 Suzuki SJ410/SJ419TDic 35" MT "Zombie Hunter"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? lacrits68 Tekniikka & Jutustelu 5 17.04.2011 17:00
Myydään Patrol "super roof" VM-88 "purettu" +muuta palikkaa Pörö O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 21 13.02.2010 21:22
Ostettu 8"-10" x 15" (beadlock/ilman) vanteet - 6x5,5" jaolla Räjä O/M/V Renkaat ja vanteet 7 26.02.2009 18:29
Ostetaan Tojotan "lantikan" 2henk. penkki "OSTETTU" Cam1lla O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 24.11.2008 19:28
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat Zamppa O/M/V Renkaat ja vanteet 11 25.09.2008 13:43


Sivu luotu: 20:43 (GMT +2).