![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]() tuosta "palalukosta"..
sen verran että siinä on muutama pikku juttu ennen kuin sen pääsee asentamaan.
- lautaspyörän pulttien reiät pitää porata suuremmaksi, tais olla n. 2 mm. Ei paha rasti. - pultteina vain alkuperäiset "X" -pultit, muut irtoaa/löystyy, kokemusta parista kerrasta - porauksen purseet ehdottomasti hiottava pois lukon rungosta ennen asennusta - hammaskosketuksen säätö vähän työläs, kannattaa tehdä hyvin. - lukko kannattaa avata ja putsata ennen asennusta..... yllätyt avatessasi sen Muuten lukko on kohtalaisen huomaamaton käytössä. Asvaltilla tiukkaan kääntäessä pitää pientä pauketta. Sitten kun on ulkokooli halki, niin pitää enemmän ääntä. Yhden olen aikoinaan halkaissut, lojuu varmaan vieläkin jossain nurkassa. Tarina kertoi, että siihen olisi saanut jopa varaosia, mutta en ainakaan itse saanut uutta haljenneen tilalle.
__________________
__________________________________________________ ________________ "Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tml.lukot | Unregistered | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.12.2012 19:49 |
LJ:n lukot? | tojotojo | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 30.01.2007 20:51 |
BJ:n lukot | tmato | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.01.2005 23:01 |
HJ:n lukot...? | asko | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 05.12.2004 19:14 |
Lukot | wallu | Tekniikka & Jutustelu | 35 | 08.06.2004 19:38 |