Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 03.05.2011, 20:51
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Lightbulb

tuosta "palalukosta"..


sen verran että siinä on muutama pikku juttu ennen kuin sen pääsee asentamaan.

- lautaspyörän pulttien reiät pitää porata suuremmaksi, tais olla n. 2 mm. Ei paha rasti.
- pultteina vain alkuperäiset "X" -pultit, muut irtoaa/löystyy, kokemusta parista kerrasta
- porauksen purseet ehdottomasti hiottava pois lukon rungosta ennen asennusta
- hammaskosketuksen säätö vähän työläs, kannattaa tehdä hyvin.
- lukko kannattaa avata ja putsata ennen asennusta..... yllätyt avatessasi sen


Muuten lukko on kohtalaisen huomaamaton käytössä. Asvaltilla tiukkaan kääntäessä pitää pientä pauketta. Sitten kun on ulkokooli halki, niin pitää enemmän ääntä. Yhden olen aikoinaan halkaissut, lojuu varmaan vieläkin jossain nurkassa.
Tarina kertoi, että siihen olisi saanut jopa varaosia, mutta en ainakaan itse saanut uutta haljenneen tilalle.
__________________
__________________________________________________ ________________

"Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tml.lukot Unregistered Tekniikka & Jutustelu 23 17.12.2012 19:49
LJ:n lukot? tojotojo Tekniikka & Jutustelu 12 30.01.2007 20:51
BJ:n lukot tmato Tekniikka & Jutustelu 7 16.01.2005 23:01
HJ:n lukot...? asko Tekniikka & Jutustelu 7 05.12.2004 19:14
Lukot wallu Tekniikka & Jutustelu 35 08.06.2004 19:38


Sivu luotu: 22:36 (GMT +2).