Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #30  
Vanha 17.04.2011, 18:24
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Syvemmälle suohon


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arska-tehtaalta Näytä viesti
http://www.taloussanomat.fi/kansanta...ro/20115431/12

Yksi näkökulma lisää, tunti aikaa äänestää
Saa nähdä kuinka meillä Suomessa käy, muutaman tunnin kuluttua se jo tiedetään.
Luultavasti Saksa tulee vaaliensa jälkeen vetäytymään vakautusmekanismista ja meillä täällä peräpohjolassa meidän äänestämät kansanedustajat valtuuttavat seuraavankin valtionvarainministerin pysymymään jo tehdyisssä päätöksissä.
"Eli ei siis osata jäädä junasta edes oikealla pysäkillä vaikka juna olisi ajamassa asemalaiturin kautta sisään rautatierakennukseen".
Eli Vennamon Veikon sanat "kyllä kansa tietää" on kääntyneet nykypäivän versioon "kyllä kansa maksaa" .

Hauskoja vaalivalvojaisia itsekullekin säädylle.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Huuto huutokaupataan 100€ velka FinnDRZ O/M/V Muut 1 12.12.2009 14:28
Valtion Safari Haminassa 30.9-8.10 Tapahtumat 4 27.09.2004 12:53


Sivu luotu: 01:37 (GMT +2).