Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu
Mun mielestä matikan numerolla on merkitystä. Eikä mua haittaa vaikkei sun mielestä ole.
Ja yritän ymmärtää asian kokonaisuutena. Eikä sekään haittaa jos sä et näe.
Mutta se mua haittaa ettei kyseiset ihmiset tiedosta riskejä jotka päätöksiä tekevät.
"sensaatiohakuinen" ja Suomi24 kommenttiin en kommentoi.
Vaikka "käteisjussia" puolusteletkin löytyy varmasti hänen paikalleen parempiakin vaihtoehtoja.
Lisää kulutusjuhlaa, lisää velkaa. Ja joskus ne velatkin on maksettava takaisin.
Lopuksi, on se hienoa olla Suomalainen 
|
- matikan numero luetaan tasapeliksi

- itse olen koittanut vähäsen perehtyä valtiontalouden tilanteeseen, sen pyörittämiseen, EU:n mukanaan tuomiina asioihin jne. jne. Hirvittävä tietämys tarvitaan, jos noista perusasiat ymmärtäisi. Itse myönnän tietäväni asioista vain jotain, en ole mikään asiantuntija. Mutta kokonaisuudet ratkaisevat, ei yksittäisen ihmisen koulunumero.
- mistä päättelet, etteivät päättäjät tiedosta riskejä ? Ei meidän eduskunta + hallitus nyt ihan tyhmä ole. Tai siis toivottavasti ei ole.
- kun tietolähteinä ovat seiska, iltasanomat ja Esson baarin ikkunapöydän keskustelut, ollaan hakoteillä. Ja tässä
EN tarkoita nyt sinua. Kyseiset foorumit hakevat juurikin noita yksittäisiä nippelijuttuja, joita paisutellaan ja täysin merkityksettömistä asioista tehdään suuria juttuja. Viittaan taas sanaan kokonaisuus.
- Jyke on mies paikallaan. Kukaan meistä ei voi sanoa, olisiko joku muu hoitanut asiat paremmin / huonommin. Sitä kun on vaan yksi Jyke kerrallaan hommissa. Ja spekulointi jääköön sikseen, se on niin helppoa.
- Itse asiassa Kokoomus on jo vuosikymmeniä puhunut valtion velan pienentämisen puolesta. Ennen viimeistä taantumaa sitä saatiin ihan kivasti pienennettyä mutta nyt tuli taas takapakkia. Tosin se oli suunniteltu juttu, elvytys toimi ihan mukavasti ja vältyttiin pahimmalta. Jos kokoomus pääsee tulevan hallitukseen niin velan määrä alkaa pienenemään.
- On todella hyvä asia olla suomalainen ja asua Suomessa !! Koitetaan vaan nähdä ne kaikki hyvät asiat, joita meidän ympärillä on

Viikonlopun jatkoja !