Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #31  
Vanha 30.03.2011, 21:00
jussithegreat:n Avatar
jussithegreat jussithegreat ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.09.06
Sijainti: kotka, Finland.
Viestit: 479
Perusasetus

vuosiviisumi


kyllä ton haminastakin 2 viikossa saa ainakin japi-matkoilta


näillä näkymin auto nousee ja muutenkin kerkeää laitella
ja taitaa tulla perhe loma jotta pääsee reissuun eli lapset mukaan !
no sitten menen niiden ehdoilla ja ajelen vaikka sitten perästä?
no vielä kerkeää moni asia muuttua!
__________________
EASTCOAST OFFROAD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vappu Skorpioni Chit-Chat 45 05.05.2008 21:34
SAFARI 30.4x4.5eli vappu-helatorstai(ROSSIJA) ORR Tapahtumat 3 20.04.2008 12:00
Lahdessa vappu ajelijoita? Erppa Tapahtumat 32 07.05.2007 12:37
Vappu terveisiä !!!!!!!. Rassi Tekniikka & Jutustelu 12 04.05.2004 06:34
Vappu ei ole kristillinen juhla! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:01


Sivu luotu: 13:01 (GMT +2).