Koiraharrastus lisääntyy koko ajan ja näitä suuren maailman humputuksia on sen tiimoilta tullut jo meillekin. Koiraharrastajat ovat pääosin naisia, eli koko bisnes pitää miettiä naisväen näkökulmasta.
1. Koirien värianalyysi. Luit oikein. Näitähän naisväki on itselleen tehnyt jo vuosikymmeniä, joten homma on tuttua. Eli koira analyysiin ja jopas löytyy jokaiselle koiralle omat värisävyt sekä kevät- ja syysmallistoon. Katso kohta kaksi. Ja tuon analyysinhän voi tempaista ihan hatusta, kunhan toiminta näyttää edes jotenkin tieteelliseltä.
2. Jokaisella itseään kunnioittavalla koiraihmisellä pitää olla asianmukaiset ja trendikkäät vaatteet, siis koiralle. Kohdan 1 analyysi auttaa valitsemaan soveliaat kuteet sinun vaatekaupastasi. Malliston pitää vaihtua 4 kertaa vuodessa, jotta rätit liikkuu tangoilta tiuhaan tahtiin. Ja mitään alennusmyyntejä on turha pitää, koiraihmisillä on rahaa laittaa peliin.
3. Tuotepakettiin liittyy tietysti laaja valikoima erilaisia koulutuksia. Perinteiset tottelevaisuuskoulutukset yms. ovat täysin out. Ota valikoimaan vaikkapa kurssit "Näin puhut koirallesi mukavia", "Miten koiran vaatetus vaikuttaa sen mielialaan", "Onnellisen koiran höpötysteoria" jne. Näitä voi keksia lisää tilanteen mukaan.
Ei muuta kun toiminimi esille pöytälaatikosta ja rahaa vuolemaan. Idean isänä otan vaatimattomat 20 % voitoista