![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#26
|
|||
|
|||
|
Mitähän tommosen 2,8Td paheron kulutus "pitäs" olla? Tuntuu et tuo vie ihan kohtuuttomasti soppaa. Vaihtelin tuossa polttoainesuodattimen sekä ilmanputsarin ja tunnostaa et tankillisella ei pääse ku pikkasen reilu 500 kilsaa. Ajo on tosin hyvin sekalaista 2 sekä neliveto päällä.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajerot -92-> | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 01.07.2009 08:50 |
| Psychobillyn ystävät tänne | T.T.T | Chit-Chat | 35 | 25.11.2007 02:02 |
| Mitä painaan teijän pajerot? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 22.09.2006 07:01 |
| Tänne kuvia! | Linkit | 1 | 25.10.2004 18:21 | |