Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.01.2005, 00:49
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

JENKIN JOUSTOT


kertokaas juuri auton ostaneelle miten paljon blazerin joustoihin vaikuttaa kallistuksenvakaajien poistaminen, tuleeko autosta liian letku katukäyttöön vai tuleeko maastoominaisuuksia lisää, vai onko jouset itsessään vaan niin perkeleen jäykät että pitää vaihtaa, kun paikat tippuu hampaista maastoajossa ja tuntuu että ulosjoustoa ei löydy nimeksikään.
itellä kierrejouset edessä ja takana viiden lehden pakka per puoli, vakaajat molemmissa päissä.

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lj- joustot jukos Tekniikka & Jutustelu 2 20.09.2007 20:49
*OSTETTU*:Jenkin ohjaustehostimen pumppu Racingrabbit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 03.06.2007 01:54
IFS-keulan joustot Numppa Tekniikka & Jutustelu 20 27.09.2005 10:26
Makeet joustot toyovoima Linkit 7 31.03.2005 21:47
Hummerin joustot. Linkit 12 14.02.2005 18:19


Sivu luotu: 18:33 (GMT +2).