Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 06.02.2011, 09:34
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Ja johtoja ei sitten saa tinata.
mie jätin siihe liittimen päähän johtoo sen verran et pysty pari-kolme senttii kuorimaa ja sama siihe anturin johtoo kuorii sopivasti.. sit kiersin ristikkäin toistensa kans pituussuunnas ja kutistesukkaa päälle tarpeeks pitkälle matkalle ettei kosteus pääse oli siin mukana semmoset puristeliittimet mut mie en hirveesti niihi luota tommosis paikois, kuitenki ku puristat ni aika pieni pinta-ala ottaa siihe johtoo kunnol kiinni..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Murros murheita hj61 autotohtori Tekniikka & Jutustelu 14 04.11.2010 20:55
Suzukin voimansiirron murheita Hopo Tekniikka & Jutustelu 12 03.01.2010 21:00
lambda Kankku Tekniikka & Jutustelu 10 04.12.2009 18:07
Opel Fronteran murheita. Karleppa Tekniikka & Jutustelu 7 26.01.2006 10:53
Rangen murheita Kupla Tekniikka & Jutustelu 17 21.08.2004 11:27


Sivu luotu: 07:23 (GMT +2).