![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Reilua autokauppaa tai jotain... ehkä jopa päiväkirja paskasta ostoksesta ;)Eletään joulukuun alkupäiviä ja lunta satoi ja satoi.. Koska asuimme "korvessa" ja auraus täällä on mitä on, niin ajattelimme että mammalle on saatava nyt joku ns.maasturi ja äkkiä. Kohnasin nettiautoa ja offipalstaa ja koitin samalla päästä eroon meitin luotettavasta skodasta vaihdossa, mutta kukapa ennen talvea mitään vajaavetoista huolisi.. Joten käänsin katseeni autoliikkeiden valikoimaan. Ja siinähän se! Webastolla ja ilmarilla varustettu! kuten kotona oli minua ohjeistettu oleva pajero. Ilmoituksen otsake vielä piristi kun teksti JUURI KATSASTETTU. HUOM UUSI KANSI!!!! Siinä samassa luurikouraan ja minä minä minä ostan minun auto ![]() Soitto ja sopimus jotta myyjä ei kerkeä pe illan viettoon liian aikaisin Romut ulos skodasta ja sauhusakeana kohti pääkaupunkiseutua.. Matkalla tiedustelin jotta käykö kortit vai siirretäänkö tilille niin epämääräisen selitysten jälkeen uukkari ja lypsämään viiskymppisiä automaatista koska herrat halusi käteistä.. Ylettömän jäätymisen ja vitutuksen partaalla otin kaiken irti mitä nyt vag konsernin td:stä saa ja viimein liikkeessä. Ja siinähän se oli juuri sellainen 2.8pajero.. oli krommi rautaa ja putkea keulas helmois yms.. Sisältä kaikki hyvin mutta 7hengen penkeistä oli niistetty ne takanaolevat ![]() xsenon peruutus valot ja kaikkea.. jopa eberi ja ilmarikin oli paiokoillaan aattelin et toimii tai ei tää on meitin. Avaimet myyjältä ja koe ajo noin 2km -15pakkasessa eberikin toimis juu eiku äkkiä tekee kauppaa ennen kuin herrat karkaa kotio.. Kysyin että kelpaisko -99 tdifarkku octavia vaihdossa?? JUU EI NOI ME PAINETAAN VIROON EI NOIT KUKAAN OSTA.. Jaa.. OSTA SUORAAN JA MYY NETTIAUTOSSA TOI POIS.. Nii no mitäpä se sit maksaa?? JOO EI PYSTY TINKII NIIN KALLIS REMONTTI OLI ON UUSI TÄYDELLINEN KANSI TEHTY TOS KORJAAMOLLA JA ETEEN JARRUTKIN.. No pitkän kiukuttelun seurauksena kerran suoraan ostan ja käteisellä ostan niin tinkikää ees sen verta et sais ostettua renkaat tohon kun kummatkin on sakkokunnossa.. MUTINAA NO ÄKKIÄ SITTEN KU ON PERJANTAI... Ja siinä me iloissamme laskimme rahat ja tehtiin paprut... missäs se kuitti siit kannesta ja remontista? JUU SE ON MEITIN K.PITÄJÄLLÄ PANNAAN SIT POSTIIN.. Ok. Heti seuraavana päivänä ostin uudet nastakumit koska muija ajaa kuitenki 100km työmatkaa päivittäin.. samalla kun vaihettiin renkaita kattelin et V...u S......a vasen etulevy ihan paskana ja j.palat aivan finaalissa.. eikun motonet... uudet levyt ja palat äkkiä siinä kotio päin ajellessa ottikin jo metalli metalliin ja vanne ihan ruostepaskaa täyteen kuten myös levikkeet ja komeat astin laudat.. No nopsaan uudet jarrut kiinni, TAAS JUSTHAN ne siel korjaamolla olivat laittaneet naureskelin vaan ja annoin asian olla.. Sitten kappas syylari vajaa ja paisari tyhjä??? No varmaan korjaamon pojilla ollu ilmaamisessa kiire.. Juu ei. Seuraavana päivänä olikin jo pöllyä perässä ja lisää nestettä... Soitto liikkeeseen et missä vene verstaalla ne ton rempan teetti?? Joo luotettava ammattitaitoinen mamu sen sit tekikin.. VITTU!! Uskomattomin selitys mitä kuunaan kuullu ajavaan kyl se siitä rauhottuu siel on nestettä vaan pakoputkes ja se höyryy kauan.. Pitääkö ne mua idioottina??? KYLLÄ! No mitäs mä sitten muuta kun tehdään sit just niinkuin herrat haluaa ja lisää ajoa aattelin ![]() Noin 5litran lisäilyn jälkeen ja kun ei kehdannut julkiseti enää ajaa kurvasin liikkeeseen.. NO VIE SE TONNE KORJAAMOLLE NIIN NE TARKASTAA SEN ENS VIIKOLLA! Tarviin auton tilalle! JOO TUOL TAKANA ON LÄMPIIMÄS SULLE! HAH vanha passat bensa koneella jos kesäkiekot alla.. kysyin et meinaako et pistän muijan ja 3.5v muksun ton kanssa liikenteeseen?? NO OTA TOI SAAB ON TURVALLINEN JA V..MAINEN VIRNE NAAMALLA... Siitä siitten vanhal automaatti 900 saabilla kotio kohti ja IIISO v..tus päällä.. Se paska vei oikeesti varmaan 30litraa/100km Vararikon partaalla bensan ostosta raaskin soittaa liikkeeseen kun ei mitään kuulunut viikkoon.. JOO EI OLE VIKAA HAE POIS! ????? Eikun sit sinne noin 50litraa tankkiin ja menoksi.. Auto samas asennos kun jätettyäni hmmm. Varovasti kysely et mitäs tol ny on tehty?? JOO SE KÄVI TOS EILEN PUOLTUNTII EI SAUHU!! Jaa jaa mut eilen oli -20 pakkastakin ja ei tollanen dieseli ees lämpee tyhjäkäynnil kunnolla? Kävin ajamassa noin 15min ja saatanalliset käryt perässä taas.. NO JÄTÄ SE SIHEN SIT KATON SEN KUN KERKEEN... Sensuroituja ajatuksia... Ja koska olen nyt jo näin vanha ja oppinut välttämään ongelmia niin keskustelin myyjän kanssa rauhallisesti kaupan purusta mutta lupasivat korjata auton kunhan maltan odottaa muutaman päivän... No saabilla jatkui matkani mun... Soitto seli seli... Soitto selityksiä... Soitto selityksi lisäää... Soitto Vittu koht lätisee jollei tapahdu jo jotain... Kuukaus ja vitutus käyrä korkeella ajellessa bensa saabilla ja maksan IISOA DIESEL VEROA PAJEROSTA S..TANA nyt riittää... Ooo liike soittaa nyt on kunnossa... Ok tuun TAAS sinne! Seli seli ja niin ja näin AHA anna se pajeron avain tänne... Käyntiin... Ajo lenkki no tuntu ok:lta hivenen makehko haju putkesta vieläkin mutta saattaa olla kertymää putkessa... Kotia kohti vaan ja menoksi... 100km jälkeen haisee vieläkin.... Soitto taas liikkeeseen... AJA NYT PARIPÄIVÄÄ NI SE LOPPUU.... Jo seuraavana päivänä Taas soitto et ei Vittu mä en ajatällä metriäkään enää pahenee vaan koko ajan.. AJA AJA VAAN SE RAUHOTTUU SIITÄ! Mihkä se siitä rauhottus aattelin ja päädyin sihen että enhän mä kuluttajana voi vastustaa viisaampia ![]() Seuraava päivä ja SOITTO hakeka tää paska ja tukaa mulle joku DIESEL TILALLE MÄ EN AJA SINNE ENÄÄ! Vai oisko parempi kaikille jos purettas tää kauppa?? EI PURETA SAAT 500€ JA KORJAUTA ITE! Suksikaa kuuseen tai ei nyt ihan noin siististi ilmaistuna.. no liikkeestä tuli kaveri kennelin vanhalla farmari primeralla joka on diesel onneksi! ja vei pajeron korjattavaksi.. NYT AIKAA ON KULUNUT KUUKAUSI KUN PAJERO ON MAANNUN KORJAAMOLLA!"onnex laitoin seisontaan viisastuneena" Ja soitin... mites pajero?? ei ole herroista kuulunu mitään?? VOIVOIVOI KALLIS REMONTTI VOI VOI MINÄ HOMMA UUSI KONE.. Jaa no hommaa mulle ihan sama kuhan toimii.. ja äkkiä! Soitto OLLA KALLIS KONE PURKAA KAUPPA OTA NIPPU VANHOJA PASKOJA VAIHDOSSA!! EI VITTU VOIKO TÄÄ OLLA TOTTA ENKÖ SAA RAHAA VAI PITÄÄKÖ MUN OIKEESTI NYT OTTAA JOKU VAJAA VETONEN SIELTÄ SÄÄLISTÄ JOLLA EN TEE YHTÄÄN MITÄÄN??? Asiaa selvitetään lisää huomenna kun mun verenpaine on laskenut sallittuun arvoon... KERRON KYLLÄ KUIN TÄSSÄ VIELÄ KÄVI! Ps. anteeksi kirjoitus/kieliopilliset virheet ja pitkä stoori mut ei tämä mikään äidinkielen tunti ollutkaan vaan vittuuntuneen miehen tunteen purkaus!!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Asiaa paskasta? | Lehis | Chit-Chat | 24 | 14.01.2011 11:21 |
Juoppohullun päiväkirja | k81 | Linkit | 13 | 28.01.2010 15:38 |
O: (ehkä jopa kax..)Sähkövinssi(ä) 10000-16000lbs | Kovakalu69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 05.05.2007 19:08 |
Vihdoinkin rehellistä autokauppaa.. | FinnDRZ | Chit-Chat | 9 | 28.04.2007 13:21 |
Autokauppaa!!! | POUSA | Chit-Chat | 5 | 23.10.2005 00:15 |