Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 02.02.2011, 23:04
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Eli ns: puolikevennetty taka-akseli. Olisko jotenkin kuluttanu tasauspyörästön ristitappia siten,että pääsis vetari liikaa sisäänpäin?
Tai sit vetoakselin päähän tulevan tasauspyörästön rattaan alla oleva laaakeriliuska niin loppu,että ratas ja vetari pääsee liikaa ulospäin?
Jos laitat sokkien alle shimmejä siten,että vetoakseli tulee sisemmäs,nousee sokka ulommas pesästä joka pitää sen akselin päässä paikoillaan = ei hyvä.
Eli pura muttereiks ja tutki mikä tuon ylisuuren välyksen aiheuttaa.
Melko paljonhan tuon mallin perässä on sivuttaisvälystä vetarissa ihan normitilassakin,eli herkempi katsastusmies saattaa tuomita jo ehjänkin vialliseks.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Toyota kytkinlevy ongelma (BJ40 -----> 12H-T) Jeep-Ukko Tekniikka & Jutustelu 39 11.10.2010 19:16
Bj40 etuakseli ongelma Lalli bj40 Tekniikka & Jutustelu 1 11.09.2010 20:29
BJ40 levyjarru ongelma mikkohen Tekniikka & Jutustelu 9 06.05.2008 06:22
patrol lukko ongelma Tekniikka & Jutustelu 5 10.11.2006 17:45
Bj40 Jarru ongelma.. ~BJ40~ Tekniikka & Jutustelu 16 25.08.2006 21:23


Sivu luotu: 00:14 (GMT +2).