![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Rj:stä ei pysty sanoo, kun noi bensavehkeet on aika harvinaisia, mutta lj:n loota näyttää samalta. Siinä voi olla kytkin kopassa eroa koneen pultin rei'issä niinkun hilux ja hiace => yksi pultti ei käy kohilleen. vapari koneista hajoo mielellään männät ja hajottaa samalla lohkon. Lj:n turbo kone on päällepäin sama kone, mutta kannessa on n. 2 mm korkeampi palotila. Lj:n koneissa taitaa noi kannet särkyä mielellään. Vetareissa on sellainen kiva juttu, että kuski puolen vetari käy myös hj:stä, samoin murrokset. Ei toi laatikko mikään kovin heikko ole, mun vanhan KOMPURA-AUTON aski ei antautunu millään. Etuperät sen sijaan antautuukin jo helpommin.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| LN110 on samaa mallisarjaa kuin jne.paperi??? | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 34 | 10.02.2006 16:59 |
| Hummerin sukua? | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.02.2005 15:02 |