Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 19.01.2011, 18:28
Tolu:n Avatar
Tolu Tolu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.08.10
Sijainti: Asikkala kk
Viestit: 443
Perusasetus

patrollissa on säätöventtiili mikä säätää painon mukaa etu ja takajarrujen välistä suhdetta. Se on joku kuulahelvetti systeemi. Eli jos on perä alempana kuin etupää niin jarruttaa enemmän takaa. Itellä on kanssa sama ongelma eli pitäis joko korottaa perää tai kääntää säätöventtiili eri asentoon. Olettaen että säätöhärpäke toimii...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
chevymog+hj tiku83 Maasturiprojektit 109 11.09.2010 18:12
g mesen takajarrut/iskarit? henteri Tekniikka & Jutustelu 7 23.06.2008 19:33
LJ:n takajarrut Tekniikka & Jutustelu 3 09.05.2008 17:40
Takajarrut lyö lukkoon? yama43 Tekniikka & Jutustelu 10 28.11.2006 12:07
K10 takajarrut kateissa. SamiN Tekniikka & Jutustelu 6 02.09.2005 20:54


Sivu luotu: 03:42 (GMT +2).