Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 11.01.2004, 21:59
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Lainaus:
quote:
eipä tota nelivetoa tule maantiellä käytettyä kyllä tähän asti on takavetosena pärjännyt 35" muttereilla pitkällä patrolilla onhan se vähän liukasta välillä mutta siinähän se menee.

"näin se homma etenee"
Näinpä,mut pitkää onkin helppo viedä liukkaalla,pätkässä kun perä irtoaa ni kaikki tapahtuu huomattavasti nopeammin ku pitkässä.Se kun kaarteessa irtoaa tiestä ni kuljettajasta tulee samantien matkustaja...

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulutuksen laskeminen eri rengaskoolle ? A-P Tekniikka & Jutustelu 10 06.07.2006 20:28
Kulutuksen ero maan tiellä? Renkailla... offipete Tekniikka & Jutustelu 5 13.06.2006 12:33
kisojen kesto 24h vai jokin muu? Ossi_p Tapahtumat 18 22.10.2005 17:37
Porttalien kesto?? Tekniikka & Jutustelu 8 06.09.2005 09:06
Perän kesto ( ja lootan) Vesa Vuosimallit 1968-1982 1 10.08.2003 18:22


Sivu luotu: 16:14 (GMT +2).