![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Onhan siellä joitakin.. Minä muutin kesällä pois, joten en ihan 100% varma ole nykytilanteesta. Kaitsu, Jallu, ja Liquidblue ainakin täällä foorumilla olevista. Onko muita, kun en käyttäjätunnuksista tiedä? Jos kukaan Hämeenlinnalaisista ei meinaa vastata lähiaikoina, niin minä voin kai jonkun puhelinnumeron antaa privana.
/* Life Begins at 35" */ |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Moottoriurheilutapahtuma 16.6 Hämeenlinnassa | panzer | Tapahtumat | 32 | 17.06.2007 22:24 |
| hyvinkäällä offiseuraa? | junnu78 | Chit-Chat | 13 | 26.03.2006 21:01 |
| Land Rover tapahtuma Hämeenlinnassa ? | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 02.09.2004 08:14 |