Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #15  
Vanha 29.12.2010, 23:22
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Beast Näytä viesti
No mikäs se sitte on maksimitehone verrokki minkä varjol tuoho sais vaihtokoneen vielä rekisteröityä?
1KZ-TE eli KZJ70-mallista, 125 hv/295 Nm. Neliövalolliseen helpompi tehtävä kuin pyöreävaloiseen, vaatii näet jäähdytetyt etulaikat ja taakke isommat rummut. Akselithan on myös erit, kuten tukivarret, jouset ja iskaritkin, mutta niitten eroavaisuuksien mutta rakenteen yhteneväisyyden ynnääminen ja kädenvääntäminen jää sitten itse kunkin moottorinvaihtajan ja katsastajan väliseks kinaks. Voi näet olla että vaihdattais kaikki, tai sit ei. Tarkkaa järkevää rajaa ei oikein ole. Alustan ja voimansiirron osien kun pitäis vastata vertailumallia. Järkeekin saa käyttää, mutta se ei ole pakollista.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mite on saatu BJ V8 koneella leimaan vai onko? OffBeast Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 06:28


Sivu luotu: 19:40 (GMT +2).