Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Aamen. Juuri tuon takia itsekin unohdin koko Noksun luurit. Käsittämätöntä shittiä. Pudonneet vähän kelkasta. Tosin itse en ole tyytyväinen androidin omaa sähköpostisoftaan. Se jumittaa välillä aika urakalla. Noksussa ei ollut sen suhteen ongelmaa, mut eipä se kyllä kaikkia viestejäkään lukenut. Galaxy on kyllä kaikki viestit lukenut kuten kuuluu. Pitäs joku järkevämpi sähköposti softa saada. Onko kellään ehdotuksia??
Tuossa muuten eräälle käyttäjälle kävin tuuppasemassa N8 luurin. En tiedä oliko yksilö vika, mut heti kun ne alkudemot ja säädöt oli tehnyt niin luuri jymähti. Ei tehnyt mitään. Sit akku irti ja koko homma piti tehdä alusta alkaen uudelleen ja taas se teki saman. Kolmannella kerralla toimi. Itse en kyllä sille luurille lämpiä.
|
Symbianin aika on auttamatta ohi. Itellä tökkäsi N8 kauppa juurikin siihen, kurkkuani myöten olen täynnä symbianin ongelmia ja rajoituksia ja ovi softia. N82 oli omasta mielestäni viimeinen hyvä ja järkevä symbian luuri. Tai mikäs siinä jos tykkää, työkaveri on omaan N8 kovinkin tyytyväinen. Noksuja itsellä on kaapissa varmaan lähemmäs kahtakymmentä, mutta saa melkoisen suvijuhlaliikkeen nokia tehdä että semmoisen vielä joskus ostan.
Galaxy S tuli kanssa ostettua ja on kyllä jotain aivan muuta. Exchange postin synkkaus jumii omassakin hiukan, täytynee tutkia olisiko jotain parempaa vaihtoehtoa. Mutta Androidilla mennään toistaiseksi.
Opera ministä näkyy olevan betaversioita N8:lle, jos niissä olisi jo pinch zoomit yms.?