Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 14.12.2010, 20:49
KarvaTurpa KarvaTurpa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.03.06
Sijainti: Joensuu, Finland.
Viestit: 609
Perusasetus

Ei siinä purkamisessa mitään ihmeellistä ole. Suuttimet irti, atomeiksi, uudet kärjet sisälle ja nippuun uusilla tiivisteillä. Ei tosin ole mielestäni mitään järkeä vain vaihtaa uusia kärkiä, jos ei säädä myös avautumispaineita kohdalleen.

2L-T:hen tarvii suuttimen irroitukseen pitkän 27mm:n hylsyn...

Minulla läjän vaihdekepistä huomasi parhaiten huonokuntoiset suuttimet. Vatkasi ja heilui vähän joka suuntaan joutokäynnillä paikallaan seisoessa.
Laiskuuteen voi olla muitakin syitä. Pumpun ajoitukset esim?

edit: Arpe oli näköjään nopeampi.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Diesel suuttimien huolto? jnu Tekniikka & Jutustelu 49 11.06.2013 16:20
Toyotan suuttimien asennuksesta? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 21 13.02.2013 21:33
King capin suuttimien paineet MikkoS Tekniikka & Jutustelu 15 01.01.2009 18:54
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö Pasi Tekniikka & Jutustelu 6 03.01.2008 21:30
O:LJ:n suuttimien paluuputkihässäkkä Kentsu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.09.2006 19:55


Sivu luotu: 11:53 (GMT +2).