![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Ei siinä purkamisessa mitään ihmeellistä ole. Suuttimet irti, atomeiksi, uudet kärjet sisälle ja nippuun uusilla tiivisteillä. Ei tosin ole mielestäni mitään järkeä vain vaihtaa uusia kärkiä, jos ei säädä myös avautumispaineita kohdalleen.
2L-T:hen tarvii suuttimen irroitukseen pitkän 27mm:n hylsyn... Minulla läjän vaihdekepistä huomasi parhaiten huonokuntoiset suuttimet. Vatkasi ja heilui vähän joka suuntaan joutokäynnillä paikallaan seisoessa. Laiskuuteen voi olla muitakin syitä. Pumpun ajoitukset esim? edit: Arpe oli näköjään nopeampi.
__________________
Toyota 4runner diesel 1991 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Diesel suuttimien huolto? | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 11.06.2013 16:20 |
Toyotan suuttimien asennuksesta? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.02.2013 21:33 |
King capin suuttimien paineet | MikkoS | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 01.01.2009 18:54 |
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö | Pasi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 03.01.2008 21:30 |
O:LJ:n suuttimien paluuputkihässäkkä | Kentsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.09.2006 19:55 |