Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.12.2010, 17:55
korbimotors:n Avatar
korbimotors korbimotors ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 18.04.07
Sijainti: Salla, Finland.
Perusasetus

Lj:n suuttimien kärkien vaihtotyö??

Kaveri tuossa tuumas kun Lj oli tyhjäkäynnillä että taitaa olla suuttimien kärjet vaihtokunnossa pakokaasun hajusta päätellen.
Minä sit tilasin uudet kärjet suuttimiin ja tulevat varmaan loppu viikosta.
Nyt siis kysymys niille kaikille jotka ovat tuon rempan tehneet kotona itse.
Tarviiko erikoistykaluja vai pärjääkö ihan normityökaluilla ja onko tuossa jotain sellasita mistä joku voisi kertoa ennen rempan aloittamista.
Varmaan yksi syy tuohon nuhaisuuteenki on nuo kuluneet suuttimen kärjet? En tiedä onko kukaan aikaisemmin tehnyt moista remppaa tuohon autoon mutta ei ainakaan huoltokirjasta löytynyt mainintaa asiasta. Mittarissa kuitenki jo 540tkm niin saattaahan nuo olla jo vaihtokunnossa varmaan moni muukin osanen..

Sen verran vielä lisää että ne joilla on oikeasti ollut suuttimine kärjet vaihtokunnossa kuinka teillä on ne oireilleet?
Tuo mun Lj lähtee ihan nätisti käyntiin ja kun lämpeää niin ei niin kauheesti edes savuttelekkaan ja tyhjäkäyntiäkin käy suht siististi, mitä nyt sillon tällön pieniä pätkähtelyjä esiintyy..
Myös polttoaineen kulutus 33x14x15 boggereilla ei ole kyl mikään kauhea. Olisko 10l satkulle aika tarkka arvio yleiskulutukselle. Mutta voimaton tuo on ku mikä
Nuo suuttimen kärjet ei nyt niin kauheesti maksaneet niin sama vaikka ne vaihtaiskin koska jos niitä ei ole koskaan vaihdettu niin kyllä noilla kilsoilla sekin on jo ihan kohdallaan..
Olettaeen siis että tuo kärkien vaihto ei ole mikään maata kaatava työ halli olosuhteissa??!!??
Erikois mittareita ym.. ei ole käytettävissä sitten mutta perus työkalut löytyy..

Viimeksi muokannut korbimotors : 14.12.2010 19:51 Perustelu: tietojen lisäys..
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Diesel suuttimien huolto? jnu Tekniikka & Jutustelu 49 11.06.2013 16:20
Toyotan suuttimien asennuksesta? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 21 13.02.2013 21:33
King capin suuttimien paineet MikkoS Tekniikka & Jutustelu 15 01.01.2009 18:54
Land Rover Disco S1 pyöränlaakeri ja sen vaihtotyö Pasi Tekniikka & Jutustelu 6 03.01.2008 21:30
O:LJ:n suuttimien paluuputkihässäkkä Kentsu O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.09.2006 19:55

Sivu luotu: 00:05 (GMT +2).