![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#16
|
|||
|
|||
Mun valinta
Nokia Ovi Suite kotikoneelle ja kartojen lataus puhelimeen ennen lähtöä(varsinkin ulkomaille).
Mulla käytössä nokia N97mini joka korvaa kohtuu hyvin siviililiikenteen navigaattorin. Toimii niin kotimaassa kuin ulkomaillakin. Tosin itänaapuria(Pietaria) olen ajellut smartcomin softalla. Ovea en ole ehtinyt vielä testaamaan enkä tiedä kuinka edes toimii, ehkä seuraavalla reisulla testiin jos kartat löytyy. ps. Kannataa käyttää Suomen ulkopuolella offline tilassa vaikka olisikin rajaton datasiirto kotimaassa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kännykkä navigointia? | Jari | Chit-Chat | 7 | 02.01.2008 10:55 |