![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Minä laitoin 75A laturin suskaan melkeimpä ensimmäisinä muutoksina. Laturi on Boshin kopio johon käy kaikki samat osat kun Boshissa mutta hinta oli jonkin verran edullisempi, muistaakseni 750mk. paikka Lahden autosähkö.
Anonyymit on tosi ihania, varsinkin neitsyinä
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| suzukiin isompi laturi | joojoomies | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 25.07.2009 13:04 |
| M:Suzuki sälää | Suzukisj410K | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 47 | 11.05.2009 21:33 |
| mikä laturi suzukiin??? | haapala | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.02.2007 20:05 |
| OSTETTU Laturi Suzukiin min.70AH | sakari65 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 19.12.2006 16:03 |
| Suzukiin isompi moottori? | Timbba | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 21.11.2005 01:29 |