Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 01.12.2010, 09:53
uokki uokki ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 04.09.09
Sijainti: Heinola
Viestit: 745
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4xfinn Näytä viesti
Kyllon mahtavaa mutaa poijat!! Oli vissiin hauska teille. Hope you guys can understand my butchered finnish writing. If some one could correct what I wrote would be great. Thanks
Correct..Truly nice mud but i think biggest problem is the ice,i believe there is more than -15 degrees celcius
and when the mud goes on ice its like a conkrete...
Miten oli pojat paljonkos oli pakkasta???
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
OFFROAD TAPAHTUMAKALENTERI 2010 (Race calender 2010) Saija Tapahtumat 23 11.04.2011 16:40
Kuvia In Team safarilta ravijoelta 11.9.2010 veijon-esso Tapahtumat 9 06.10.2010 18:30
Isoryn Safari Venäjälle 09-12.09-10 -Stedt- Tapahtumat 39 22.09.2010 12:40
Isoryn Venäjän safari helatostai 2010 -Stedt- Tapahtumat 103 28.05.2010 18:11
ISORYn pikkujoulu 14-15.11.2009 nocvolk Tapahtumat 1 12.10.2009 21:07


Sivu luotu: 03:10 (GMT +2).