Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.11.2010, 12:38
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Ainakin hj:n murikka näytti siltä että jopa meikä vois kokeilla sen simmaamista, eikös se simmaannu niilla pyöritettävillä jutskilla ilman mitään erillisiä simmi levyjä ?? hiukka kätevämpi kuin esim Uazissa.
Kyllä se pinionin laakerin alle shimmilevyt siltikin tarvitsee.
Ainakin LJ:n perämurikka tarvii, ja helpottaa shimmausta kun sorvaa jostain vanhasta laakerista vähän väljän shimmauslaakerin, helpompi purkaa laakeri pois.
Vanhoja välityksiäkö Rompe1 on säädättämässä vanhoilla laakereilla?
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Power Wagon perän lukko(kuka tietää) murikka Tekniikka & Jutustelu 1 11.04.2008 16:41
O: BJ 40 perän välitykset 4.11 WD O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 09.10.2007 12:19
Lj:n perän tiukennus? Setä Tekniikka & Jutustelu 1 16.02.2006 16:54
perän välys Tekniikka & Jutustelu 2 03.08.2004 01:00
perän asennusta Tekniikka & Jutustelu 1 11.07.2004 22:27


Sivu luotu: 18:08 (GMT +2).