Piti irrottaa kojelauta, että sain selviteltyä tuota johtospagettia auton sisällä vähän parempaan uskoon. Johtonipuissa oli aikamoinen määrä turhaa johtoa, ja kun tuo kojelauta lähti niin tulee varmaan samalla tehtyä uusi kojelauta, joten aika kasa turhia kytkimiä, nappuloita ja valoja jää kytkemättä mitä aiemmin vielä oli.
Oli muuten melkoinen selvittely noissa johtonipuissa, kun kaikki on siellä tietysti sikin sokin solmussa, joten yksi johto kerrallaan piti käydä läpi. Viitisen tuntia siinä vierähti, lopputuloksena suunnilleen puolet johdoista lähti ja kasa värikästä spagettia lattialla.
Seuraavaksi kait sitten pitäisi irrottaa toi ilmanvaihtojärjestelmän boksi, niin saa hitsattua kunnolla kaikki tulipellin hitsaukset ilman että tarttee pelätä polttavansa autoa. Samalla sitten vähän putkea tuulilasin alle mukavasti jemmaan tukemaan keulaa ja kaikki muu turha pelti ja paino pois.
Tommonen kasa jäi lattialle, ja vastaava kasa vielä autoon että saa vielä koneen käymään

pitänee teipata jäljelle jääneet niput takaisin kasaan että on vähän siistimmän näköinen ja ettei vaurioidu johdot..