Jokainen HJ:n omistaja joka on vähänkään tieltä poistunut on varmaan huomannut keulan ylipainoisuuden. Tässä oon ajatusta aina välillä kypsytellyt että mitäs jos sitä malmikasaa siirtäis hiukan taaksepäin? Samalla sais etukartaanista hiukan pidemmän, jolloin se olis loivemmassa kulmassa eikä välttämättä tarttis tuplanivelkartaania (ku ne on niin kortilla tai kalliita ja jokseenkin rikkoontumis alttiita) josautossa on esim. SOA. Takakartaani taas olis lyhkäsempi eikä niin altis maakosketuksille.
Äkkiä aatellen teknisesti ei olis mikään mahdoton hommakaan vaikka työtähän siinä olis. Tulipeltiin pitäs tehä jonkinmoinen kyhmy ja samalla siirtää "kartaanitunnelia" jotta vaihdekeppien reiät osuis oikeeseen kohtaan. Paskamaisin homma olis varmaan lämppärin kennon ja niitten kaikkien puhallinvehkeiden siirtäminen jos haluais niiden kaikkien toimivan edes jokseenkin entiseen malliin.
Voisko moisen katsastaa???.... No sitte ajetaan punakilvillä?
Ja samalla tulis tilaa nokkapumpulle