Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Remotecontrol
Tohtiiko näihinkää soittaa, maksullisia palveluita ja samalla lailla näitäkin markkinoidaan, mulle on kolmesti soiteltu tälläsestä palvelusta tyyliin "vituttaako puhelinkauppiaat, meil ois täs tälläne maksaa sen ja sen verra ja ei enää puhelimet soi" plaa...
|
Emmäkään ehkä luottaisi puhelinmyynninestoa puhelimitse myyvää henkilöä, mutta laitoinpahan tuon ohjeen tänne, koska itse olen siihen ollut tyytyväinen. Mulla on ollut jotain 13 vuotta sama numero lähes täydellisesti ilman häiritseviä myyntipuheluja. Ja ainakin olen kuvitellut, että tämä Robinson-palvelu olisi ollut vaikuttamassa asiaan.
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja farmari
Tämän saman voi tehdä maistraatissa ilmaiseksi. Minä en ala tälle markkinointiliitolle maksamaan mitään siitä estosta. Ja joutuu uusimaan väliajoin sen tilauksen, tai laittavat taas numeroni jakoon. Ja heti kun tilausaika on loppunut, niin kylläpäs puhelin soi. Kaksinaamaista peliä pelaavat.
|
Pitääkin muistaa tämä seuraavan kerran kun osun maistraatin lähelle. Onhan molempi aina parempi. Pitääköhän tuo hoitaa "omassa" maistraatissa vai voikohan mennä mihin tahansa?
Mutta toki jos tästä topicista halutaan yleinen "Itketään yhdessä puhelinmyyjiä" -topic, niin voin toki vaihtaa otsikon.
Ismo