Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.09.2010, 09:51
Säätäjä_83 Säätäjä_83 ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 23.09.10
Sijainti: Helsinki
Viestit: 2
Perusasetus

Infoa blazerista


Olen harkitsemassa vm.80 blazerin ostoa auto on bensakoneella ja automaatti. Nyt haluaisin autosta risuja ja ruusuja. Autoa kävin katsomassa paikanpäällä ja päällisin puolin hyvässä kunnossa. Pieni lenkki käytiin autolla ajamassa. Sen ainakin huomasin, että laatikko vaihtaa aika myöhään isommalle, onkohan sillä käytännön kannalta mitään väliä? Nelikkoa ei ole ilmeisesti käytetty aikohin eli onko riskiä jos sen kytkee käyttöön? Pohjaa en vielä sen enempää tutkinut joten ruosteista ei ole tietoa paljon niitä on, koska niitä varmaan löytyy ton ikäisestä autosta. Lisäksi kiinnostaa onko osien hommaaminen ko. autoon helppoa?

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
k5 blazerista.. harrim3 Tekniikka & Jutustelu 7 06.08.2010 23:04
Räjäytys kuvia Blazerista?? savlari Tekniikka & Jutustelu 2 31.01.2007 11:55
Infoa KKK turbosta? Eskimo Tekniikka & Jutustelu 10 04.12.2006 15:24
m:uudehko syyläri poistettu blazerista. O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 23.05.2006 09:20
Pajero infoa PaJeRo Chit-Chat 18 14.02.2005 22:26


Sivu luotu: 22:31 (GMT +2).