![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Sen pultin kanssa taisteltu tovi mutta ei auennut pulttipyssyllä eikä rautakangella. Eli siis varsin tiukassa.
Aikani paineilmalla puhdistelin rummun sisustaa ja taskulampun kanssa tiirailin sisään ja löytyihän ne säätörullat sieltä. Toinen on noin puoli seitsemässä ja toinen noin puoli kahdeksassa. Ilmeisesti jarrun sisuskalut eivät ole ihan vakiot. Mutta sain käsijarrun tiukemmalla ja meni juuri läpi katsastuksesta.
__________________
Tumpula Racing Team |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ-413 Käsijarru | Suzu-ukko | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.04.2008 16:46 |
O: Käsijarru kahva | -TIMPPA- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 06.09.2007 17:06 |
Käsijarru! | hpotteri | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 13.05.2006 13:02 |
Magneettiventtiilillä "käsijarru"? | veejii | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 03.11.2005 20:29 |
Käsijarru | Yleiset | 0 | 06.12.2002 02:06 |