Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.09.2010, 20:54
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Ny sitten Eric Douglas oli kiinostunut skeidasta ja tämäkin torin puolelta. No tälle sit vastasinkin kokeeks. Katotaan sitten mihin pitäs auto lähettää.
Heh Heh, melkosta tarinaa Eric laittaa:
Lainaus:
Kiitos postista, olen Lontoossa asuva välittäjä / kauppias, joka auttaa minun asiakkaita saamaan auto valinnastaan ja myös auttaa toteuttamaan sen heille, olen käynyt läpi tiedot ja ominaisuudet auto on mainos, minun asiakas on hyväksynyt hinta.

Olen vahvistaa maksutapa, koska yhtiö on koska Häntä haluaa pois Pankki tarkistaa koko summa, jonka he ovat takia hänet, koska niiden yrityksen ethnics ja politiikka, maksu saat ylittää sinun lähtöhinta, mutta ei ja agentti kenelle hoitaa delivery.Every maksun tietoja ja poimia selitetään minun ensi mail jälkeen keskustella minun asiakkaan puhelimeen, saada takaisin minulle sähköpostitse, jos saat tämän viestin lisätietoja.

Eric Douglas alkaen DOUGLAS autojen
45 Kempshott Road, London, SW16 5LQ

PUHELIN: +447-024-083-501 / +447-045-757-881(voit vain päästä puhelimeni kanssa lankapuhelimesta ja työajan ja työpäivien)
Web-sivusto: www.douglasautomobiles.co.uk (vielä rakenteilla)
Kiitos.
Vielä kun ymmärtäs mitä se vailla. Väliin ihan ymmärrettävää Suomea ja osaa ei ymmärrä ees pikku kekkulissa. No taidampa leikkiä potentiaalista kusetettavaa ja kattoo mihin asti mennään.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Juha Jokinen.............eiku........... faagis Linkit 2 20.12.2007 22:35
Mikä et- luku patrolliin ?? NHOffroadTeam Tekniikka & Jutustelu 5 24.04.2007 12:14
Upeeaa Mika sjeeppi Chit-Chat 13 26.06.2006 17:27
mika pelittää bono Bullshit 0 08.10.2002 13:06

Sivu luotu: 12:34 (GMT +2).