![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Varaosat ja tarvikkeet Autojen varaosat, sekä kaikki offitarvikkeet - vinssit, liinat, tunkit yms. tänne osastolle. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#20
|
||||
|
||||
|
Osaatko lonkalta sanoa tehostimen sopivuudesta sj410:iin? Se kiinnostais, mikäli asennus onnistuu pienellä säveltämisellä ja soveltamisella.
Penkkejäkin voisin kans vilkasta. Onko ne istuinosat samaa materiaalia kuin toi tuuletettu niskatuki noissa kuvissa? Sellasta muovipinnotteista jämäkkää vaahtoa? Vaiko ihan vaan vietereitä, kamelin karvaa ja muovipinnotteista verhoilua? |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M : Jeep Wagoneer ´79, + muuta sälää | millvillage | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 28.09.2007 11:33 |
| O:Rangen puskurit ja muuta sälää | solihull | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.12.2006 18:04 |
| Suzukin osaa+muuta sälää | Predator | O/M/V Muut | 4 | 17.08.2005 18:38 |
| M:hj 61 lukkoakselit ja muuta sälää... | Arttuperkule | O/M/V Muut | 19 | 01.10.2004 17:51 |