Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 02.08.2010, 20:42
Turpo-Urpo:n Avatar
Turpo-Urpo Turpo-Urpo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.06.08
Sijainti: Kokkola
Viestit: 591
Perusasetus

Jos sulla toi kone on -83, niinku auto muuten, öljyntuloa et voi ottaa laturin kierrosta, nimimerkillä "kokemusta on". Siellä on lohkon päässä kuristus ja ei tuu turbolle asti öljyä, jos taaskin kone on uudempi ku 10/84, silloin kuristus on laturin päässä ja turbokin saa öljyä, tämä siis ihan henkilökohtaisesta kokemuksesta, aikas nopeasti hirtti turbo kiinni kun kuivana pyöri. Paluun voit huoletta laittaa huoltoluukkuihin koneen kyljessä, ollut sillain kahdessa aikasemmassa 2H moottorissa, ei ongelmia. Vesijäähyn voit jättää pois, jos et sitä halua sinne.
__________________
Nothing beats cubic inches, except turbocharger.

Viimeksi muokannut Turpo-Urpo : 02.08.2010 20:45
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-60 turbotus Toni.k Tekniikka & Jutustelu 33 12.10.2009 08:16
HJ60 turbotus? Tekniikka & Jutustelu 2 11.10.2007 10:34
l-200:sen turbotus maasteri Tekniikka & Jutustelu 4 16.11.2006 22:09
3B turbotus Tekniikka & Jutustelu 1 27.09.2006 10:28
Turbotus jansku Tekniikka & Jutustelu 8 07.12.2003 19:28


Sivu luotu: 11:10 (GMT +2).