![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kyseessä siis 720 vai? Saattaa olla ihan alkupään D21:kin käytössä tuo mainitsemasi mallinen takajarrupaineen säätöventtiili, mutta kaikissa uudemmissa on kyllä taka-akselilla jouston mukaan säätyvä venttiili. Tuota säädetään muuttamalla sen asentoa rungossa. Yleensä kyllä on säädetty jo uutena kohdalleen ja sen jälkeen ruuvit on ruostuneet jumiin...
![]() Jos vaan toinen pyörä takaa nappaa liian herkästi lukkoon, niin vika on kyllä jossain muualla(rummun sisällä) Ja luultavasti siellä on vaan liikaa sontaa, santaa, tai öljyä...
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
jarru remonttia | HELLE | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 19.02.2009 10:47 |
Ostettu BJ-40 jarru sylinteri | elhapero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.09.2008 16:39 |
LJ jarru onkelma | joker | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.09.2007 08:46 |
hj:n jarru levyt ja jarru tehostin | badboy69 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2006 15:09 |
Jarru ongelmia | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 30.06.2003 11:34 |