![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Käykö -98 mallin kokemukset verrokiksi, sama kori mut 2,8:lla (varoitus, sisältää mieltä ohjaavaa tekstiä)
Ihan hiton hyvä ajaa maantiellä (jossa 99% maastureista kuitenkin kulkee), no ok parkkipaikalla rohjo niinkuin nää kaikki nyt tuppaa olemaan, mut voin kertoa että es. anjoviksen takaluukku painuu ihan kiltisti pajen vakiopuskurin muovireunan alta luimuun ja pysyy siellä luimussa. Ilmastointia näissä ei tarvita, tummat lasit ajaa saman asian. 2,5:sta saa kyllä ihan kivasti hönkää, kysy mki:ltä, se kun on tehnyt kaikenlaisia jippoja pannuhuoneeseensa. 2,8:ssa voimaa jo ihan kivasti omiksi tarpeiksi ja jakopää ketjulla, 2,5:ssa remmi nokalla. Huoltohan näissä on se kaiken a ja o ja välihuoltoina l ja k. 10 tkm ja ölpät+suodatin, 30 tkm ja lootiin ja periin ölpät, rasvaa nippoihin ja ajoa. (Jos autossa on ilmastointi niin sen voi purkaa ja myydä halvalla sellaisella joka haluasisi sellaisen omaansa) GL vähän niukasti herkutettu mutta GLS:ssä sit reippaasti kivaa (jos autossa on ilmastointi niin sellainen on turha isossa autossa jossa kuuma sisätila on kuin huono sauna, ilmastoinnin voi purkaa pois turhana kapistuksena ja myydä sen pois). Koukkupainothan näissä on 3,3 tn/3,5 tn (ilmastointi ei vaikuta tähän, sen voi purkaa pois ja myydä halvalla) No juu, 500 tkm niin ei ole enää ihan pakasta vedetty joten perustsekkaus runkoon, yleisilmeeseen, ilmastoinnin toimivuuteen, konehuone jne jne jne.. jos huollettu ja tuurillaan jopa kansi korjattu niin voi voi jos sillä taas menee sen 500 tkm, jopa ilmastoituna.... Kaikki noista hajoaa, ihan samalla tavalla kuin tojotista, nisuista, meseistä volvoista tai ylipäätään mistä laitteesta vaan jota käytetään ja huolletaan huonosti, tuurin kauppaa vähän kuin challengerilla lentelykin. Osia saa joko biltemasta, romuttamoilta, timanttitiskiltä (iha vitun kallis paikka vaan) soveltamalla itse muista... (jopa ilmastointiin). No juu, vähän huonosti selitelty mutta 117 tkm olen omaan pajeen tahkonnut ja ne kerrat kun se on jättänyt kuljettamatta/kuormaa vetämättä niin peiliin vilkaisemalla on syyllinen löytynyt..... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajerosta | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 19.04.2009 16:43 |
Kun Pajerosta huoltoauto?? | offipete | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 04.05.2007 14:02 |
Pajerosta kysymys! | misku | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 28.03.2006 13:01 |
Pajerosta pakettiauto. | kharju | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 07.10.2004 11:05 |
Pajerosta kiinnostunut!! | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 14.01.2004 15:54 |