Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 04.07.2010, 11:14
superjuhuli superjuhuli ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.06.10
Sijainti: keminmaa
Viestit: 39
Perusasetus

vitaran ostossa


HEP

tunnen suurta veoa suzukeihin,vaokken yhtään omista. Tarkoituksena olisi laittaa jahtiautoksi vitara yheskytä luvun alkupuolelta,laittakaa viestiä kenellä on kokemuksia KO.autosta,mitä pitää ostaessa huomioida

kiitosta
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27
SUOMENPYSTYKORVAN Omistajat Tänne. hoojii Chit-Chat 7 28.05.2011 21:46
BULLTERRIERIN omistajat tänne! Urbancityboy Chit-Chat 14 20.09.2009 18:30
Saarloos wolfhund omistajat tänne!!! vexxi Chit-Chat 4 29.09.2007 21:04
Ison egon omistajat tänne Ex_inkkari Chit-Chat 12 28.09.2007 15:38


Sivu luotu: 23:07 (GMT +2).