Dodgen alla NP 203 oirehtii aika ankarasti. Pitäs olla jatkuvan nelivedon laatikko. Tässä vaan tuntus olevan jatkuvasti jakolaatikon lukko päällä. Asvaltti pinnalla ku ekan kerran jyrkemmin käänty, oli auton alta pamaus sitä luokkaa, että paikallisen delivayn pihassa kaks bussi lastillista ostosmatkailevia vanhuksia käänsi päänsä yhtä aikaa ja itelle meinas tulla pöllön kuva kalsareihin. Tais olla ostos matkailijoilla uudet patterit kojeissa, tai sit se kuulu yhtähyvin etäänmälle kuin sisälle. Nopeesti oppi kaartaan eikä kääntyyn.
Huomashan sen helposti, että ihan tönkkö on etu ka taka-akselin väli. Jakiksesta en sitten ees kiukulla löytänyt muita kuin noita lukittevia kohtia. Vähä lähempää keskikohdan vapaata kun koitti, niin jakis potkas aina vedolla vapaalle. Ihan laidoissa jakiksen kepakossa pitäs olla nuo lukittevat asennot. Autoo on tosin korotettu korin ja rungon välistä 3 tumaa, mutta jakisen kepakon reikää ei oo suurennettu, joten kepakko tuskin pääsee täyttä liikettä tekeen.
Toinen oire oli, kun mettässä ajo, niin vähäkään paineen alla, jostain laatikko(727) jakis alueelta kuulu taasen pauketta (renkaat suorassa). Tosin tämä ryske oli pienenpää, mutta silti hyvin ikävää. Tämä metsässä tuleva rytke oli toistoltaanpaan tiheempää. Silti auto liikku ja renkaat pyöri edessä ja takaa.Sivusta katsojan mielestä, ihan niinko boorit löis jossain yli.
Tomaatti taasen toimi ihan säädyllisesti (pehmeästi) ja heitti isompaa pykälää päälle.
Oisko foorumilaisilla hyviä arvauksia mikä kaikki Dodgen jakiksessa on pielessä tai jossain muualla on pielessä? ?
Tiedän kyllä, että jakiksen purkamalla löydän kipeät kohdat, mutta kysellään ny eka täällä. Nämä