![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#35
|
||||
|
||||
|
Oli moni kuva mennyt sitten kamerasta hukkaan
yksi julkaisu kelpoinen löytyi. Lopuissa kuvissa on autonomistaja (minä) Joten kauhu galleriaa ei tehdäNiin eli tuohon tilanteeseen jouduttiin, kun en millään viitsinyt tuolla pohjolan tallin lattiavalun seassa mönkiä. Olisi tarvinnut irroittaa pakosarja pakoputkesta. Kyllä se sinne siitä huolimatta saatiin ja uusi tiivistekkään ei vaurioitunut Tarvii jossain vaiheessa mennä taas kun kerkee ja pääsee. Niin laittamaan kaasuvipu ja kaasari paikalleen. Niin ja haettava jostain M10*1,0 muttereita. Ja samalla tässä kämpillä aloittaa weberin kunnostus ja metsästettävä yksi vipu, joka puuttuu.
Viimeksi muokannut Gravedigger : 25.04.2010 08:57 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| pajero kuski Big Brotheriin | Chit-Chat | 5 | 06.09.2007 19:41 | |
| O: Uaz 3741/452 | Calmari | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 17.12.2006 16:09 |
| Paras nuori kuski tms ja hj | nuppi | Chit-Chat | 4 | 26.03.2006 21:23 |
| Suomen paras nuori kuski | mehtämörö | Chit-Chat | 2 | 04.03.2006 22:31 |
| Harmaan HJ:n kuski!! | PlayBox4x4 | Tapahtumat | 0 | 17.09.2003 20:33 |