Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.04.2010, 18:49
make-lj:n Avatar
make-lj make-lj ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.05.06
Sijainti: lappeenranta, Finland.
Viestit: 1.865
Perusasetus

joooh, tuota vesimetanooliruiskua vois vaikka harkita, kun ei tuota tilaakaan liiaksi enään konehuoneessa ole..:/
Vnt ohjaus on toteutettu alkuperäisellä alipainekellolla josta romut käännetty ympäri, sekä pakopaineohjauksella, ihan välttävästi tuntuis rokkaavan!
tänään tuli käytyä koeponnistamassa, kesti nipussa ja oli pirun kiva ajaa tuo diisseli kun voi pikkupuolen kakkosella ja joissain paikoissa jopa kolmosella vielä rönksyttää tyhjäkäynnillä..! öljypohjaa pitää jollain tavoi modata kun ei siedä ihan pystyyn keulaa ajaa.. rinnettä alaspäin tultaessa ongelmaa ei ollu, joten ilmeisesti imuputki etupäässä. noooh, öljypohjan tiiviste oli muutenkin ajatuksena vaihtaa..
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Vaihdetaan: 38,5/14,5/15 Swamper Thornbirdit Modiluokkaan meneviin renkaisiin! Morjenz O/M/V Renkaat ja vanteet 14 19.10.2008 16:53
Myyty Suzuki sj410, rakenneltu suunnistus stanuun/modiin jv O/M/V Ajoneuvot 15 30.05.2008 21:49
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 COWBOY O/M/V Ajoneuvot 4 19.10.2007 06:48
M:Suzuki samurai 1.3i vm-92 kesis O/M/V Muut 9 08.08.2005 12:36
V: Suzuki Sj 413 Samurai -88 SukiSuki O/M/V Muut 0 16.03.2005 19:39


Sivu luotu: 05:36 (GMT +2).