Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 20.04.2010, 22:11
Remotecontrol:n Avatar
Remotecontrol Remotecontrol ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.09.09
Sijainti: Alajärvi
Perusasetus

Bongasiko kukaan -97 jeep wrangleria nettiautosta??

Oli nettiautos myynnis -97 wrangler, täysin toimiva ja kukkuva peli kuulemma. Hinta vaan ihmetytti 2860e????!?!?!?

Kuvissa tosi hieno peli ja virheettömän näköinen, kilpiä ei kuvissa ollut ja ei oltu suomesta otetut, no mielenkiinto heräs ja piti mailailla. Nyt käynyt myyjän kanssa keskustelua, myyjä kertoo että auto on espanjassa (puhuu hoono suomi) Kertoo että ostanut auton suomesta ja tuonut espanjaan nyt kun työt alkoi espanjassa?

No pitihän sitä lähteä kattomaan kuinka se yritää kusettaa?

eka maili :

Lainaus:
Hei,
Kiitos viestistäsi ja haluan pyytää anteeksi vastauksen viivästymiselle. Yritän vastata selkeästi kaikkiin kysymyksiin. Ensiksi haluan mainita, että auto sijaitsee Espanjassa (Barcelona). Auto on ostettu Suomessa, kun olin siellä työskentelyn ohjelmoijana Software Company 1 vuosi. Nyt olen kääntynyt takaisin Espanjassa, koska työ sopimuskauden päättymistä. En halua pitää autoa Espanjassa, koska vakuutusveroja ovat erittäin kalliita. Auto myydään kaikki alkuperäiset asiakirjat, kuten rekisteröintitodistus suomeksi, TUEV (tekninen tarkastus) ja toinen (ympäristö-tarkastukset) on voimassa: 08.2011. Se tulee myös 2 alkuperäinen avaintekijöistä.
Olen toinen omistaja on. Vakuutan teille, auto näyttää ja toimii täydellisesti, ei ole mukana mitään onnettomuuksia tai vahingoista (huoltokirja voi vahvistaa sitä). Jos olet kiinnostunut ostamaan sitä, älä epäröi ottaa minuun yhteyttä.
Odotan vastaustanne.
kiitos
No kerroin tietenkin että haluan auton ostaa tuolla hintaa suoraan ja kyselin mitenkä kaupan kanssa tehdään?

vastaus:

Lainaus:
Hei,
Nyt auto on väliaikaisia numeroita ja olen tehnyt niin voin ajaa myös autoa täällä Espanjassa, mutta vielä Suomen lehdissä, ja se maksaa 200 euroa esittää Suomen levyt.
Mikäli et voi tulla tänne Espanjassa minä lähetän sinulle läpi auton kuljetusalan yritys, joka voi väli tähän tapahtumaan. Tämä on paras kuljetusalan yritys erityisesti autojen kuljetukseen ja tarjoaa suojaa online-kaupan myyjille ja ostajille, jotka sijaitsevat kaukana toisistaan.

Myyntihinta auto on 2860 euroa ja liikenteen palvelujen ja vakuutusten verot omaan paikkaan.

Aion selvittää, miten yritys toimii.
Aluksi minulla menee aikaa liikenteen yritys lähettää auton sinulle. Yritys tekee kaikki tarvittavat asiakirjat liikenteen auton omaan käyttöön ja myös kertomus siitä, auton, joka lähetetään sinulle. Auto pysyy yhtiön huoltoa valmiina lähetetään paikkaan. Sitten sinun täytyy lähettää rahaa yhtiön takaa auton. Kuljetusalan yritys kuljettaa auton paikkasi 5-6 päivää. Kun olet saanut auton kuljetusyhtiön saat 5 päivää tarkastuksen aikana. Mikäli sinulla ei ole tyytyväinen auton kuljetusyhtiön palauttaa rahat takaisin, ja myös auton takaisin minun minun kustannuksin. Mutta vakuutan teille pitää autoa, koska se näyttää ja toimii kuin uusi.
Yksityiskohtaisia lisätietoja, ota yhteyttä kuljetusalan yritys osoitteessa:

onlineinternationaldelivery@consultant.com
0034 634 137 679

Tämä on paras tapa tehdä tätä sopimusta, koska ajat ja testata auton ennen kuin päätät ostaa auto tai ei.
Kiitos ja odotan vastauksenne
Ihan mielenkiintoista, suomesta ostettu auto jossa mailimittari?? Kuvissa ei kilpiä missään? Hinta WTF?!?! miks myy espanjasta suomeen tuohon hintaan kun espanjastakin tuosta autosta sais ton 10 000e helposti???

Päivittelen tilannetta! Aika koomista D

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nettiautosta Bongattua Rotta-Racing Linkit 3077 19.07.2025 08:47
nettiautosta bongattu!! RJ70 Linkit 20 21.02.2008 21:30
PV-jeep miksi kukaan ei aja tämmösellä PIRSSI Tekniikka & Jutustelu 18 21.06.2007 13:35
Nettiautosta bongailtua LateX4 O/M/V Ajoneuvot 1 11.12.2006 15:13
Jeep Wrangleria ostamassa? Tekniikka & Jutustelu 19 28.01.2006 09:06

Sivu luotu: 11:58 (GMT +2).