![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#31
|
||||
|
||||
|
Isompi rupeli oli menehtyny. Jätin pakopesän paikalleen ja loput ahtimesta heijasin kanervikkoon. Pari vannetta sain hommattua ja ketjusta ja metallin kappaleesta tein rappusen. Huomenna laitan kuvan tai pari. Äänet meni paljolti villimpään suuntaan
Aika hurja vihellys ja silleen...
__________________
Hiluxistakin voi tehdä maasturin. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Hiluxi | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 11.02.2007 13:34 | |
| m:Hiluxi -89 ln 110 peltiosaa | Hharri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 10.08.2006 19:59 |
| vanha hiluxi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.07.2006 10:26 | |
| Budjetti akkuvesi? | Eskimo | Chit-Chat | 23 | 15.03.2006 10:27 |
| M/V: 4x4 Hiluxi -83 | akke | O/M/V Muut | 14 | 11.04.2005 10:14 |