Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 06.04.2010, 23:47
shishkebab shishkebab ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.06.06
Sijainti: espoo, Finland.
Viestit: 137
Perusasetus

Itse olen tehnyt kyseisen vaihdon. Samalla vaihtui sähkölasitkin toisesta autosta. Muistaakseni molemmille oli omat ohjauspoksinsa. Sähkölasien ohjauspoksi on kuskin ovessa, mutta en kuollaksenikaan muista missä keskuslukon poksi oli. Johtoja seuraamalla sekin kyllä löyty, eikä ollu kovinkaan kummonen tehtävä. Isoin homma on vetää joka ovelle (sekä takaluukulle) johdot kun ainakin omasta ne puuttui.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sähköpostien siirto ohjelmasta ja koneesta toiseen Heguli Chit-Chat 2 06.08.2009 16:46
Keskuslukituksen asennusta... puuhapate Tekniikka & Jutustelu 2 08.05.2007 20:16
O:Keskuslukituksen 24V solenoideja Racingrabbit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 28.03.2007 21:31
Keskuslukituksen korjausta Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 21 07.10.2006 20:40
no jo on markkinat täällä meillä V:pajero toiseen Nasty O/M/V Ajoneuvot 0 30.03.2006 01:09


Sivu luotu: 05:14 (GMT +2).