![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Itse olen tehnyt kyseisen vaihdon. Samalla vaihtui sähkölasitkin toisesta autosta. Muistaakseni molemmille oli omat ohjauspoksinsa. Sähkölasien ohjauspoksi on kuskin ovessa, mutta en kuollaksenikaan muista missä keskuslukon poksi oli. Johtoja seuraamalla sekin kyllä löyty, eikä ollu kovinkaan kummonen tehtävä. Isoin homma on vetää joka ovelle (sekä takaluukulle) johdot kun ainakin omasta ne puuttui.
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Sähköpostien siirto ohjelmasta ja koneesta toiseen | Heguli | Chit-Chat | 2 | 06.08.2009 16:46 |
| Keskuslukituksen asennusta... | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.05.2007 20:16 |
| O:Keskuslukituksen 24V solenoideja | Racingrabbit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 28.03.2007 21:31 |
| Keskuslukituksen korjausta | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 07.10.2006 20:40 |
| no jo on markkinat täällä meillä V:pajero toiseen | Nasty | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.03.2006 01:09 |