no ensinnäkin...lisää ruokaa jos ei kerta mitään huntua perässä mutta vasta kun olet koneen ajellut huolella sisään.1.3 on aika paljon sisäänajovaiheessa mutta voit huoletta nostaa tulevaisuudessa ahtopainetta kun on ihan reilunkokoinen hyrrä.et maininnut että onko pakopainemittaria.pakopaine ja sitämyötä seuraava lämpö ne koneet tappaa,ei ahtopaine niinkää kunhan pysyy siinäkin järki mukana.
ajele kone sisään,lisää syöttöä,pakopainemittari paikoilleen ja sitten jos ei kulku miellytä niin lisää ahtoa ja muista,pakopaineen pitäisi pysyä kokoajan alle ahtojen.
tehoa kannattaa hakea dieselissä lisäämällä syöttöä ja sitten mahdollisella paineen nostolla pienentää savutusta.pelkällä paineella/hapella ei tule tehoa.
kylmällä koneella ei kengitystä ja ajon jälkeen lämpöjen tasausta sitten reilusti.kestää se 2L-T:kin jotain kun käyttää oikein.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
|