Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 06.04.2010, 15:37
kaistapää:n Avatar
kaistapää kaistapää ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.02.09
Sijainti: kontiolahti
Viestit: 488
Perusasetus

no ensinnäkin...lisää ruokaa jos ei kerta mitään huntua perässä mutta vasta kun olet koneen ajellut huolella sisään.1.3 on aika paljon sisäänajovaiheessa mutta voit huoletta nostaa tulevaisuudessa ahtopainetta kun on ihan reilunkokoinen hyrrä.et maininnut että onko pakopainemittaria.pakopaine ja sitämyötä seuraava lämpö ne koneet tappaa,ei ahtopaine niinkää kunhan pysyy siinäkin järki mukana.

ajele kone sisään,lisää syöttöä,pakopainemittari paikoilleen ja sitten jos ei kulku miellytä niin lisää ahtoa ja muista,pakopaineen pitäisi pysyä kokoajan alle ahtojen.

tehoa kannattaa hakea dieselissä lisäämällä syöttöä ja sitten mahdollisella paineen nostolla pienentää savutusta.pelkällä paineella/hapella ei tule tehoa.

kylmällä koneella ei kengitystä ja ajon jälkeen lämpöjen tasausta sitten reilusti.kestää se 2L-T:kin jotain kun käyttää oikein.
__________________
krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa kuin ripulin parantaminen pieremällä
liika tarkkuus osoittaa teknisen kypsymättömyyden.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 01:42 (GMT +2).