![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Vaikka tuolla haulla oletkin noita vikoja hakenut niin sanotaan se sama virsi kun kaikista vanhoista maastureista. Jos et itse osaa/pysty korjaamaan tulee/voi tulla kalliiksi jos jotain hajoaa oli sitten merkkinä mikä tahansa.
Maastureissa kun on tuota ns.ylimääräistä tekniikka enemmän kun tavan autossa ja tuppaavat olemaan kalliimpia ja isompia osakokonaisuuksia mitkä sitten hajoavat. Toki voi toimia kuin unelma sen ajan kun sinulla se on asiallisella huollolla mutta siltikin voi tulla yllätyksiä kuten vaihdelaatikoita,kytkimiä, moottoreita tai niiden osia jne..... Joten jos ei mahdollisuuksia itse korjata tai ei ole taitoa valmistaudu tuplasti lompakon ohenemiseen tai hanki joku pieni kuten suzuki jonka nostaa melkein kyljelleen tälläinen riisikeppi kuten minäkin ![]() Joka tapauksessa tervetuloa tuhlaamaan se kaikki rahat maastureihin .p.s:rekkautumalla paljon helpompi etsiä tuota tietoa.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Isuzu trooper 2,8TD | Jok´ikinen | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.08.2009 12:25 |
| isuzu trooper | stoni | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 01.03.2009 15:19 |
| Myydään Isuzu Trooper | juppi74 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 12.11.2008 20:17 |
| Isuzu trooper -90 | Rotta-Racing | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.11.2007 18:49 |
| isuzu trooper | natsi-natsa | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 03.07.2007 14:53 |