Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 06.04.2010, 06:27
Castrol:n Avatar
Castrol Castrol ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.07.03
Sijainti: Helsinki,Suomi
Viestit: 869
Perusasetus

Vaikka tuolla haulla oletkin noita vikoja hakenut niin sanotaan se sama virsi kun kaikista vanhoista maastureista. Jos et itse osaa/pysty korjaamaan tulee/voi tulla kalliiksi jos jotain hajoaa oli sitten merkkinä mikä tahansa.
Maastureissa kun on tuota ns.ylimääräistä tekniikka enemmän kun tavan autossa ja tuppaavat olemaan kalliimpia ja isompia osakokonaisuuksia mitkä sitten hajoavat.

Toki voi toimia kuin unelma sen ajan kun sinulla se on asiallisella huollolla mutta siltikin voi tulla yllätyksiä kuten vaihdelaatikoita,kytkimiä, moottoreita tai niiden osia jne.....

Joten jos ei mahdollisuuksia itse korjata tai ei ole taitoa valmistaudu tuplasti lompakon ohenemiseen tai hanki joku pieni kuten suzuki jonka nostaa melkein kyljelleen tälläinen riisikeppi kuten minäkin

Joka tapauksessa tervetuloa tuhlaamaan se kaikki rahat maastureihin .

p.s:rekkautumalla paljon helpompi etsiä tuota tietoa.
__________________
Neljä pyörää joista suuri osa mustia ja pyöreitä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Isuzu trooper 2,8TD Jok´ikinen O/M/V Ajoneuvot 0 19.08.2009 12:25
isuzu trooper stoni Tekniikka & Jutustelu 6 01.03.2009 15:19
Myydään Isuzu Trooper juppi74 O/M/V Ajoneuvot 0 12.11.2008 20:17
Isuzu trooper -90 Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 10.11.2007 18:49
isuzu trooper natsi-natsa Tekniikka & Jutustelu 27 03.07.2007 14:53


Sivu luotu: 22:59 (GMT +2).