Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Renkaat ja vanteet
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 30.03.2010, 07:25
Blower Blower ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 93
Perusasetus

Tuossa kuvia ja myös renkaiden merkki. vanteet ovat olleet alunperin kromivanteet, jotka on kevyesti hiekkapuhallettu ja maalattu RAL2010 valkoisella, kummaltakin puolelta. Renkaat ovat kuluneet tasaisesti. Ei sisärenkaita.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	maz 012.jpg‎
Views:	428
Size:	32,8 Kt
ID:	11632   Click image for larger version

Name:	maz 013.jpg‎
Views:	422
Size:	63,6 Kt
ID:	11633  
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan 8-pulttiset vanteet JanneBlomgren O/M/V Renkaat ja vanteet 4 15.01.2009 10:17
o vanteet 14´´ 6 pulttiset tonnisata O/M/V Renkaat ja vanteet 0 23.04.2008 13:11
O: 6-7 x 16" 6-pulttiset vanteet Ahosensetä O/M/V Renkaat ja vanteet 3 22.03.2007 13:04
O: 8-pulttiset vanteet O/M/V Renkaat ja vanteet 5 23.06.2006 21:27
O: Vanteet 15 X 8 5-Pulttiset SoSo O/M/V Muut 1 01.09.2004 07:26


Sivu luotu: 00:40 (GMT +2).