![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Metsään Daihatsu Ferozalla? Akseli swappi yms.Tarkoitus olisi rakennella Ferozasta omiin rientoihin sopivaa metsäkulkinetta. Kilpiin laite ei tule. Etupäässä on erillisjousitus ja tarkoitus olisi vaihtaa se jäykkään akseliin. Ajattelin hyödyntää patrolin akselistoja, joista takapään hitsaan lukkoon. Lähinnä siksi patrol, kun tarjolla hyvin ja edullisia. Vinkkejä tai mielipiteitä? Myös kuvalinkit kiinnostaa, missä näkyy eri toteutuksia kierrejousilla. Konepuoli mietityttää myös... Autossa hyvä 1.6 ruiskukone, mutta riittäkö potku tulevaan käyttöön. Jos mysi koneen ja sovittaisi tilalle jotain alumiini V-6:stä. Kestääköhän Daihatsun jakovaihteisto moista vai pitääkö sekin vaihtaa suosista patrollin vastaavaan? Kaikki vinkit tervetulleita!!! Note! This message was posted anonymously!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Jos metsään.... | Offipiru | Chit-Chat | 7 | 25.02.2008 19:58 |
Akseli swappi kavennetulla akselilla | Tuhnu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 24.05.2007 21:29 |
blazerin moottori swappi kysymys | Rompe | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 20.12.2006 08:58 |
M: Range -88 kauppaan ja metsään | halli | O/M/V Muut | 1 | 24.04.2005 19:26 |
Kohta metsään | JERKKU | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 04.11.2004 12:17 |